tisdag, december 11, 2007

Lycka i en ask

18 kommentarer:

Anonym sa...

Begränsat antal är det också. Jag bara måste rusa till butiken.

Anonym sa...

Som trivselansvarig på arbetet och mamma måste jag verkligen tacka Findus, för att ni räddar min jul.
Nu kan jag äntligen hinna få i hop ett smaskigt och klassiskt julbord BÅDE hemma och i fikarummet!
TACK Findus!

Anonym sa...

Ser att du läckt den sensationella uppgiften 01:09. "Begränsat antal". Det gav oss tid att mobilisera!

Handelsanställdas förbund

Anonym sa...

Ingen skinka?

Anonym sa...

Mmm, det var gott. Men gröten var ingen höjdare.

Gipskatten sa...

Carlsson
Du ljuger! Aldrig att du fått tag på ett ex. Dom är ju svinsvåra att hitta, dessutom äter du väl inte kött?

Anonym sa...

Classic, dessutom ett år gammal. Har de kommit i år igen?

Gipskatten sa...

Aron:
Julen kommer varje år 24 dec´,

Anonym sa...

En sak ska du veta, Petter. Senaste kommentarerna har jag bara skrivit för att vara snäll. Vill få dig att tro att jag bryr mig om din blogg. Vilket jag inte gör. Surfar jag blir det porr. Och min egen Blogg förstås. Åh vad bra den är.

Anonym sa...

hahahahahaha!!!
jr

Anonym sa...

Jo men din bild är dessutom daterad till 06. (En riktigt god jul önskar findus säsongens rätt 2006) Denna bild gav stor glädje förra året. Bara för att man drar ett julskämt ett år betyder inte att det är lika roligt nästa. (Dock glädjer detta fortfarande undrar om det finns i frysdiskarna)

Anonym sa...

efter research har jag funnit på findus hemsida att jultallriken är tillbaka. Dock utan datering till nollsex, här finns bilden http://findus.se/showimage.asp?id=92005142&size=big
länka till den så slipper det vara pinsamt.

Fortfarande begränsad upplaga.
Årets julklapp till en en ensam vän.

Anonym sa...

hahahahaha!!

jr

Sara sa...

Men hallå! Risgrynsgröt med sylt? Det går ju inte. Vad håller Findus på med? Kanel och socker måste det ju vara. För övrigt är förmodligen prinskorv det vidrigaste som finns. På alla sätt och vis. Man både hör och ser hur äckligt det är.

Anonym sa...

jag gillar prinskorv

Anonym sa...

Jojo. Dags att komma ut?

Anonym sa...

olycka i en flyttkartong

jr

KlaraW sa...

Helt ärligt. No joke. Det här är faktiskt smarrigt och som en person som aldrig äter lagad mat är jag ngt av en expert på detta område.