söndag, november 02, 2008

JAG GÖR DET!

Någon gång i veckan brukar jag utnyttja min fysiska överlägsenhet mot Christine och brotta ner henne på olika sätt. Jag kittlar henne lite eller gör något annat vidrigt. I början skrattar hon alltid, men hon får snabbt panik. Ofta växlar det från stoj till gråt på en sekund och då blir det gnälligt ett tag. Senaste tiden har dock Christine satt ett nytt försvar i system. När jag är på väg att övermanna henne får hon galenskap i blicken och gapar hotfullt med hög röst "JAG GÖR DET! JAG GÖR DET!' samtidigt som hon tittar ner mot grenen på mig. Jag vet inte riktigt vad det är hon har tänkt göra men som försvarsmetod är det äckligt effektivt. Helt plötsligt drabbas jag av någon form av primalpanik och måste avbryta mitt överfall.

5 kommentarer:

Sara sa...

Här finns det väl inte mycket mer att säga än: Heja Christine!

Anonym sa...

Ha ha ha ha ha ha ha ha
Skitbra!

Cs.

Anonym sa...

Om du vill kan jag fixa fram Papa Des telefonnummer, ni verkar ha mycket gemensamt. Förutom att han är mörk och du mindre mörk.

Carlsson

Anonym sa...

Verkar som ni hittat en ny gren inom brottningssporten! Frågan är; blir det Olympiaden eller Paraolympics?

Anonym sa...

om hon genomför det kan det kanske bli lite mindre stoj på dig så jag instämmer, Heja Christine!!