måndag, november 17, 2008

This "Rullgardeen" is just utterly utterly "jattetraoki!"

Ibland när jag slår på tvn så är det ett program med två bögar som skall inreda någons hus. Den ena ser ut som Martin Timells brorsa och den andra som är engelsman ser ut som... ja, jag vet fan inte vad han ser ut som. Den första pratar svenska och den andra svarar på engelska med enstaka svenska ord. Det väcker av någon anledning en vrede i mig.



Något som också rubbar mina cirklar är att någon skulle ta råd om färg och form av personer som klär sig så här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är inte ofta jag går in på en blogg två gånger på 4 minuter men det gjorde jag nu och vi måste ha synkat oss gipskissen, du hade såklart uppdterat lustigheterna. tack

Anonym sa...

dead on!

Sara sa...

Han kan ju flytande svenska egentligen. Det där med engelskan är bara en image. Det måste vara så.

Anonym sa...

De är helt underbara, tänk så befriande att bara vara. Vetskapen om att folk retar sig på det, gör att du helt lungt kan luta dig tillbaka och bara vara den du är. De som har det jobbigast är ändå de som inte vill ha dig.