söndag, februari 22, 2009

PB så innåthelvette!

Jag hade hicka; för att bli av med den höll jag andan. Eftersom livet är en tävling klickade jag igång tidtagaruret. Jag trodde fan knappt mina ögon när jag utan vidare höll andan i 3:30! Jag har knappt varit uppe och nosat på 2 minutersgränsen tidigare. Helt sjukt! Jag blev så ställd att jag tvivlade på mitt Casio-ur och var tvungen att göra det en gång till. 3:05, och då slutade jag för att Christine kittlade mig och höll på för att jag skulle sluta. Sicken gubbe!

2 kommentarer:

svenske floyd sa...

Personal Best? Jag fick tänka ungefär 0:46 eftersom PB för min ryggmärg är Par Bricole.
http://www.parbricole.se

Sara sa...

Det var länge sen jag var här, men så kom jag tillbaka och upptäcker att sidan är rosa och att du har hållit andan i treånhalvminut. (Hur var det möjligt?) Jävlar, jag kommer tillbaka.