torsdag, oktober 18, 2007

Att bada i förorten







11 kommentarer:

itspale sa...

.. i ditt eget kiss. bra för huden?

Gipskatten sa...

Jag är rädd att det inet är mitt eget kiss utan någon annans. Det kom nämligen ut i d den färgen från kranen.

Anonym sa...

SÄTRA

jr

Anonym sa...

Stålbad sägs det att man kan gå i genom men det här verkar mer som järnbad.Säkert stärkande ändå!

Anonym sa...

Fan vilken lyx, du har ju fan whiskey i kranen...

Anonym sa...

"Jag är rädd att det inet är mitt eget kiss utan någon annans."

Och du är så jävla dum så du fyller hela badkaret med skiten... Smart!

Anonym sa...

Hah! "Golden showers" fick genast en helt ny definition...

Erik Normark sa...

Ni fattiga förortsbor ska bara klaga hela tiden, stöd Operahs (USAs rikaste kvinna)kampanj "stop complaining så får du ett sött plastarband på köpet! klicka här

Sara sa...

fy fan. hoppade du in sen ändå? och: är det mumin-badskum som står på kanten? great!

Gipskatten sa...

Sara: Naturligtvis, ingenting får störa mina morgonrutiner. Ja, mumin badskum där.Jag är mycket förvånad över att ingen kommenterat det tidigare. Det är en present från en som köpte det men tyckte att det luktade för äckligt för att användas. Jag har inga sådana principer och använder det därför gladeligen. De ekonomiska fördelarna med att använda ett gratis badskum tilltalar mig mycket.

Anonym sa...

I'ho frullata e ne ho fatto una frittata! Che idea! Ma quale idea? Non vedi che lei non ci sta?