fredag, oktober 12, 2007

Peter Jihde

Peter Jihde, vad har du för frisyr?

8 kommentarer:

Anonym sa...

En mer välvårdad:

http://a846.ac-images.myspacecdn.com/images01/21/s_65c965f26dcbaa9f01869c0b23830ba5.jpg

Touché?

Sara sa...

vad håller peter jihde på med överhuvudtaget? han borde verkligen ge upp. jag stör mig sjukt mycket på honom.

Gipskatten sa...

Jag tänkte skriva om det också, men jag orkade inte så jag nöjde mig med frisyren. Den är något helt speciellt tycker jag.

Gipskatten sa...

anonym, inte en chans.

Anonym sa...

Mhä, jag gillar ju Peter, tycket han är en bra programledare...1000ggr bättre än tex Anders Lundin

Anonym sa...

och vad säger det?

jr

Anonym sa...

Noll gånger noll är noll( låter som Peps Persson) så just det. Vad betyder det? jr som bloggens tv-expert, där har ni min röst!

Anonym sa...

ej värt att kommentera