fredag, maj 25, 2007

Kontaktannons

25-årig lång och mörk man söker någon att dela framtiden med.

Jag söker dig som:
Håller på landslaget, tycker att prinsessan Madeleine är sveriges snyggaste kvinna, saltar inte pastavattnet för att du "tycker inte om stark mat", har varit på Magaluf, gillar foam-party, har alla absolute music med motiveringen att "det är bara hits", skrattar åt "Hey Baberiba" och äter dillchips med dipp, tycker att Zlatan är dum i huvudet, går på hockey, lyssnar på mix megapol och ringer in på tävlingarna, köper bamse-korv med mosbricka, dricker mjölk till maten, är pollenallergisk och får ont i huvudet av rödvin, samlar på kortegeprogram, håller på Barcelona, beställer vin på systemet med artikelnummret för att inte missa på det franska uttalet, beställer kycklingpizza, tycker att all italiensk fotboll är tråkfotboll och håller på Aston Villa, är dammallergiker, följer melodifestivalen och varit och sett Rhapsody in Rock, har firat din födelsedag på McDonalds och prenumererar på Café, tittar på grevinnan och betjänten på nyår, har blogg, hatar chefen, har sett Peter Jöback live, och har pastahjul från kungsörnen i skafferiet.


PS. Det är bra om du är rök och snus-fri, men det är inget krav.DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag är en öppensinnig man som inte har något emot bögar så länge dom inte rör mig och ingenting mot invandrare bara dom inte begår brott *ler*

hör av dig ;-) ---<@

Anonym sa...

Det är ju mig du söker baby ;-) Allt stämmer in på mig förutom att jag inte samlar på kortegeprogram och jag bryr mig inte så mycket om fotboll, hör gärna av dig :-)Kram!