torsdag, maj 24, 2007

Till mina vänner...

Till mina Liverpool-älskande vänner.
Inte minst dig Ragnarsson.

Beskåda!
Beskåda världens vackraste man lyfta
europas finaste pokal för femte gången.









Just det, kan passa på att lägga in en bild
på världens skönaste lirare också.

...Samba sobrero...




Här har ni ett länktips mina vänner.
Don't be a hater!

http://www.svenskafans.com/italien/gliazzurri/artikel.asp?id=153207
Här har ni ett till, i utbildningssyfte.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Paolo_Maldini

6 kommentarer:

Anonym sa...

det värsta e att jag e inte så besviken, har tagit förlusten på ett vuxet sätt, hör mig själv säga
" Pool va bättre, men ibland räcker inte det, en felstuds och även den ojämnaste av matcher kan va över, sån e fotbollen "
nu e man ju sjukt gammal, hoppas jag hade reagerat mer ogubbe om vi vunnit.
MEn visst e Paolo snygg och filippo e en jävligt skön kille.
kolla! moget.
jr

Gipskatten sa...

Det låter väldigt sunt och balanserat det där Johan. Jag kan också vara vuxen och gå med på att Liverpool satte hög press på Milan i början och Milan spelade skit. Liverpool var dock trots bra press inte direkt giftiga. Det var däremot Pippo när han gör två mål på 1 chans. Överhuvutaget en rätt kass match men jag tycker att Milan är värdiga vinnare efter deras grymma match mot Bayern och deras två fantastiska matcher mot Man U. Förresten noterade du Crouchs stenhårda rökare utanför straffområdet?

Anonym sa...

Gipskatten är frän. Jag älskar också italiensk fotboll, härliga lirare liksom, inga konstigheter, bara rent spel.

KlaraW sa...

Synd.
Verkligen.

Anonym sa...

jag blir provocerad P, väldigt provocerad. nu måste jag ta den där rematchen i pes mot dig så jag får samba sombrera upp dig på läktaren.




men visst är paolo snygg, tveklöst.

Gipskatten sa...

Bring it! Jag är mer redo än en ninja.