fredag, maj 18, 2007

Konversation

Petter säger:
hej!
Petter säger:
Har du läst något av den där Alex Schulman?
annika säger:
hallå! nu har jag skrivit så många lappar. och jag är helt hysterisk av allt kaffe och snus
annika säger:
skakar
annika säger:
jag tom. spillde kaffe på lapparna!
Petter säger:
i ren frenesi?
annika säger:
och min reaktion blev att jag började skratta högt för mig själv. galet
Petter säger:
du får lägga in dig på bettyford...
annika säger:
haha
Petter säger:
den där alex schulman i alla fall...

Han är ett jävla as... Jag hatar honom som fan men han är helt jävla brilliant på att skriva. Sjukt bra och provocerande... och han lyckas provocera mig med ibland.... Det provocerar mig.
annika säger:
fast jag kan inte låta bli att gilla honom lite... bara för att han skriver så klockrent. och han lyckas ju verkligen förmedla det han vill
Petter säger:
Ja precis
Petter säger:
jag älskar honom
Petter säger:
men jag skulle lätt dra ett brännbollsrack i ansiktet på honom. I alla fall tjejracket...

1 kommentar:

Anonym sa...

fan nu hittade jag hit, det här kommer bli trevligt. kan inte riktigt att känna hatet mot Alex e befogat, men jag e ju en jävla stekare iofs.
jr