fredag, januari 18, 2008

Glaslirare

Jag hade legat i sängen i två timmar utan att kunna somna för att jag mådde lite dåligt. Det var liksom inget speciellt egentligen. Jag kände mig bara lite allmänt nedsatt. Helt plötsligt bestämmer jag mig bara för att skita i det. Köra lite Hakuna Matata. Så jag säger för mig själv, "Ähh man kan ha det värre!" . Direkt efter det så vänder jag mig i sängen, som för att byta kapitel.

Mycket riktigt kunde man ha det värre. På något magiskt sätt pajar jag axeln i vändningen. Riktig jävla stenhårt. Det gör så ont att jag tappar andan. Jag försöker lägga mig i ett smärtlöst läge men det gör förbannat ont hur jag än gör. Jag ligger och flämtar i sängen i 5 minuter innan jag enarmat stapplar mig upp och tar både Voltaren, Alvedon samt smörjer in mig med Voltarenkräm. Jag gråter nästan av smärtan samtidigt som jag skrattar åt hur patetisk jag är.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hmm....det här börjar lukta hypokondriskt

jr

Anonym sa...

är du i matchform till söndag?

Gipskatten sa...

Jag är nog i matchform om T-Rags kör mig. Du vet hur det är med oss stjärnor som snittar 1/1

Anonym sa...

Jag gillar inte att ge upp, det får andra hålla på med......

Citerat Peter Forsberg