måndag, juli 30, 2007

Varför?

Jag letar efter en fil jag tagit emot på familjedatorn då jag gör denna stötande upptäckt. Jag kan för mitt liv inte komma på ett rimligt skäl för någon att ha denna filen på sin dator.



I hela mitt liv, eller så länge denna mannen varit en offentlig person så har jag ofredats av hans utseende. Han dyker upp i olika sammanhang och lyckas alltid skapa förstämning med sitt fingerat lustiga ansikte.



Se han i ögonen.
Det finns något otäckt där inne.
Riktigt väl förtryckt och förträngt finns det något jävligt hemskt på insidan av den mannen.

Dessutom heter han väl för helvete inte Axel?

Mig lurar han inte.


2 kommentarer:

Anonym sa...

han är sveriges Bredan Frasier

Anonym sa...

hahaha, den här bloggen blir ju bara bättre och bättre.
jr

petter! kan du inte styra nån liten klubbspelning till Örnsberg i GBG mellan den 16-18 aug?