måndag, juli 23, 2007

Wells alert!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1124658,00.html

Helvete!
Det här bådar sannerligen inte gott. Robban har suttit och brainstormat under sin hästpage. Han har suttit, hög på torrshampoo, och skrivit manus i pianofrack och trasiga kalsonger framför Saturday Night live. Skrivit så att pennan glöder, har han förmodligen gjort också. Jag kan inte tänka mig att Robert har något annat arbetssätt än det maniska.

Jag är uppriktigt riktigt orolig för hur tankarna går under den där cockerspaniel mössan.

Saturday night live som är så vidrigt redan som det är.
Och vad är det med den här jäveln?

– Robert är någon slags multibegåvning.

Ingen som har något smutsigt om den här mannen? Han måste få sparken innan jag måste slänga min nya platt-tv. Det går inte att riskera att få en skymt av Wells skallpäls i full jävla HD-upplösning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

NEj, jag tycker inte vi ska klaga för mycket på Saturday night live, där har jag skrattat massor. tänk bara Chris Farley, världens roligaste människa. Will Ferrel, sen har de en del damer som e helt grymma, orkar inte googla namnen, men dom e grymma, typ Rachel drach nånting, och hon blonda, ace! och hon med ärret! hon e het också!!

det som oroar e vilka sketcher Robert inspireras av....

jr

Gipskatten sa...

Skitsnack!
De enda de gör på Saturday Night Live är att applådera åt sig själva och tycka att dom är ett så jävla gott gäng. Varje vecka så står de där och och är imponerade av sin överspelade sketch. Ofta nästan med en tår i ögat. Vidrigt.

Men Chris Farley var rolig. Det var han, men mest för att man var nyfiken på om han skulle skrika sig till en hjärn eller hjärtinfarkt först.

KlaraW sa...

Jag håller med gipskatten.
Tacka vet jag Seinfeld.

Anonym sa...

har aldrig jämfört det med seinfeld, men det har fortfarande sina gylldene ögonblick. vill bara inte höra Robert/SNL i samma sammanhang, det finns inget tidsbegrepp för att beskriva avståndet imellan.
jr