tisdag, november 20, 2007

Intressant dag i skolan idag



17 kommentarer:

Anonym sa...

Studiebesök hos AIK´s kansli eller?

C.

Anonym sa...

Fick du inte välja mellan kille/tjej? Tjaskigt!

Anonym sa...

Haha, för första gången ångrar jag att jag hoppade av sjukgymnastutbildningen. Fan också, vilket jävla misstag!
/Annika.

Anonym sa...

Anonym, sedan när har tjejer nytta av att få sin prostata undersökt?

Anonym sa...

http://drphnx.free.fr/Kelis%20-%20Milkshake.mp3

Anonym sa...

Men ååååå vilken äcklig övningsdocka!

Sascha Petrosevitch sa...

...övningsdocka?

Anonym sa...

öööö ja det hoppas jag VERKLGEN!

Anonym sa...

sen när undersöker sjukgymnaster prostatan?

KlaraW sa...

och jag som trodde min vecka var dålig.
Den där dockan har det värre än jag, det är ju uppenbart.

Anonym sa...

tycker han ser lite slapp ut? synd.

jr

Anonym sa...

credd till inlägget om AIKS kansli!!

jr

Gipskatten sa...

Ok, här kommer lite fakta. Vi undersöker inte prostatan men jag hittade dockan i ett skåp i sjukhuset utbildningslokaler. Sjukgymnaster kan dock sticka in fingrar i rassen av andra anledningar. Mobilisering av svanskotan tex. Men det är jävligt ovanligt.

Intressant är att när jag stack in fingret hela vägen in så möttes jag av en obehaglig överaskning. När jag drog ut fingret kunde jag på mitt finger beskåda en oidentifierbar vätska.

Anonym sa...

jag känner för att mobilisera svanskotan lite i helgen.
någon?

jr

Anonym sa...

Jag blir både förbannad och besviken när jag går in på gipskatten och ser att det finns 14jävla kommentarer på senaste inlägget, vafan, min blogg då. Är det ingen som läser den. En gipsfigur liksom... svagt.

carlsson

Gipskatten sa...

Du måste höja kvalitén Carlsson! Det är anus som säljer, inte tegelväggar och känslor. Jag vill gärna möta dig one on one på pes förresten. I helgen kanske?

Anonym sa...

Tråkigt att Gipskatten har skjunkit så lågt. Ska aldrig mer besöka denna sida. Ussch!

Spökplumpen