torsdag, juni 14, 2007



Jag har bara varit i Göteborg i ett dygn men har redan hunnit med mycket.
Det är sjukt vad populär jag fortfarande är här, trots att jag inte längre bor i staden.

Igår var jag på Hard-Rock Cafe och drack några glas rosé med Ace of Base gänget. Alla var där utom den fula av sångerskorna. Hon var inte bjuden. Jonas, eller "Joker" som han kallas gjorde som vanligt skäl för sitt smeknamn. Han berättade en jävligt rolig fyllehistoria om några ryska groupies och en snöskooter-overall. Det lät helt sjukt. Jag tror han kryddar historierna rätt bra för att folk skall blunda för att han är så fet, men jag tycker inte att det gör något. Han är en skön lirare.

Efter ett tag ringde ett gammalt ex och sa att Håkan och några mer var i Soundrack of our lives replokal och hade efterfest/jam-session. Vi tog en bulle till Lyckholms. När vi kom in i lokalen rådde det total hysteri. Femton personer låg på golvet i kramp. De pekade bredvid oss och skrattade okontrollerat. När vi vände oss om så förstod vi varför. Ebbot stod uppe på scen och spexade. Han och Håkan hade bytt kläder, och nu stod Ebbot i Håkans sjömanskostym utan byxor. En helt jävla tvättäkta Kalle-Anka! Fy fan vad vi garvade...

Ikväll ska jag på middag och frågesport hos Håkan Mild. Oldsberg kommer också, det är lite segt han blir alltid så jävla burdus när han dricker.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! mina vänners bloggar blomstrar, precis vad jag behöver, skratta!
SSS inlägg om moberg va ju bara fööör bra!!

se till att Ingvar inte raggar FÖR ungt.
jr

Sara sa...

ha, ha! fan vad du var poppis då! jag blir förvånad över att du nöjer dig att umgås med ragge och hans pack när du är i stockholm... du borde ju typ hänga med baren-meral och idol-måns eller nåt.

laran sa...

Hahaha Det där är väl mer eller mindre hela Göteborgs kändiselit! Konstigt att det inte finns fler kändisar i en så pass stor stad... klart under normalkvoten eller missar jag något?

Anonym sa...

meral tassbass e det största vi har
jr

itspale sa...

Du borde helt klart ringa till kvällstidningen och RASA mot något. Eller kanske tom göra en NAKENKUPP!