tisdag, juni 19, 2007

Jag har haft det lite besvärligt med skrivandet sedan jag kom till Göteborg. Det verkar helt enkelt att livet som icke ensamstående lämnar för lite tid över till reflektion. Därför efterlyser jag nu en lägenhet jag kan låna några timmar om dagen för att bida stunder av klarsynthet.

Den bör ligga i Linnéstaden eller Majorna. Ett hus i skärgården skulle eventuellt också gå bra om du kan ordna med transport till och från, och det inte är för anspråkslöst inrett. Det är bra om boningen har ett fönster där jag kan se ut över där det rör sig folk på ett sådant manér att det passar sig att fnysa och för sig själv muttra något bittert, ty det är något jag roas av.

2 kommentarer:

Anonym sa...

har ett fint källarföråd i fruängen du kan få låna, GRATIS!!
transporten får du tyvär fixa själv, men det kommer va sjukt bra för kreativiteten, finns inte ens fönster. perfekt läge.
jr

markus sa...

fruängen å gubbängen är jävligt roligt speciellt gubbängen

jag vet en äng va, så jävla stor gubbäng enna