torsdag, augusti 09, 2007

Il grande Bergman


- Nämen, är det det döden som knackar på?

11 kommentarer:

Anonym sa...

lite för simpelt va?

Anonym sa...

genialt

Anonym sa...

Max 2 tanke loopar.

Gipskatten sa...

Själv tycker jag att det är både simpelt och genialt.

Bilden är så inbjudande.

Anonym sa...

När bergman dog utbrast David på jobbet "äntligen".

Anonym sa...

Kanske ska jag inte underskatta simpel genialitet...
Men hallå INBJUDANDE??

Det ser ju förfan ut som att innanför dörren finnes hela universumt galenskap och denna väntar på att långsamt, plågsamt och enträget ta besitting av din hjärna.
inbjudande är för mig mer.. inte fan vet jag men inte detta.

Gipskatten sa...

Jag menade mer att själva bilden bjuder in till just den kommentaren jag skrivit under.

Anonym sa...

- Nämen, är det döden som knackar på?
Vad lustigt jag har tänkt på dig hela livet, men just nu när du ringde på satt jag och tänkte på svenska jordgubbar.

Gipskatten sa...

stenmark: Hahaha, mycket bättre än min kommentar!

Anonym sa...

överskattad? nån?

jr

Anonym sa...

Så sant.